Klasyczny trencz w minimalistycznej stylizacji | Classic beige coat

W ostatnim czasie częściej stawiam na stonowane, eleganckie ubrania. W mojej jesiennej garderobie pojawił się nowy nabytek - klasyczny trencz. Prosty, beżowy płaszcz stał się jednym z ulubionych elementów moich jesiennych stylizacji.
Na własnej skórze przekonałam się ze klasyczne elementy garderoby sprawdzają się w naprawdę wielu stylizacjach. Świetnie współgra zestawiony zarówno z elegancką sukienką jak i zwykłymi jeansami. Myślę że dzisiejsza stylizacja to granica między elegancją a codziennym luzem. Białe jeansy i szary sweter w stonowanych kolorach to idealna baza look'u z trenczem w roli głównej. Całość byłaby nie tylko prosta ale i minimalistyczna gdyby nie małe akcenty w postaci sznurowanego dekoltu i małej torebki z chwostami. To właśnie dodatki decydują o całym charakterze stylizacji, różowe buty na słupku dodają szczypty elegancji a jednocześnie są na tyle wygodne że sprawdzą się podczas niejednej okazji.

| płaszcz / coat : HOUSE |
| buty / heels : GAMISS |
| sweter / jumper : GAMISS |
| spodnie / jeans : BERSHKA |
| torebka / bag : ROSEGAL |
| zegarek / watch :  CLUSE |





15 komentarzy:

  1. Właśnie sobie uświadomiłam że nie mam białych spodni w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakościowe zdjęcia to póki co jeszcze rzadkość, za to masz właśnie u mnie plus.

    OdpowiedzUsuń
  3. cała stylizacja fajna, ale torebka najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudownie wyglądasz! Piękna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nic dodać, nic ująć - perfekcyjnie !
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie kochana wyglądasz!
    Buty, ahhh! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny płaszcz! Uwielbiam stylizacje w odcieniach brązów i beżów :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny look, podoba mi się plaszczyk jak i buty :) razem tworzy to ładny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdradzisz jakim obiektywem robione były zdjęcia? Wyszły fantastycznie! Stylizacja jak najbardziej w moim stylu - kocham pastele! <3
    zszafypannyjoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten zestaw. Nie mogę napatrzeć się na Twoje buty
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz jest prześwietny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie zestawiłaś to wszystko ze sobą. Jest tak luksusowo.
    Pozdrawiam
    https://stylanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger