koszula w paski i kaszkiet | black&white look


Hitem jesieni mają być wszelkiego rodzaju kaszkiety, berety i czapki. Nigdy nie byłam jakoś szczególnie przekonana do nakryć głowy jednak zmieniło się to od czasu gdy kupiłam pierwszy kapelusz. Przekonałam się sama że taki niepozorny dodatek może nadać charakteru nawet najprostszej stylizacji.
Gdy tylko w moje ręce trafił kaszkiet nie wahałam się ani chwili i go kupiłam. postanowiłam trochę poeksperymentować. Efektem tego jest dzisiejsza stylizacja. Klasyczny, czarny kaszkiet można zestawić z naprawdę wieloma elementami. Zdecydowałam się jednak na równie klasyczne połączenie czerni i bieli. W zamierzeniu cała stylizacja miała mieć charakter francuskiego stylu. Wybrałam piżamową koszule w pasiasty wzór i proste, białe jeansy. Jeśli chodzi o buty to tutaj również postawiłam na klasyczne rozwiązanie - czarne czółenka na malutkim obcasie. Myślę że idealnie wpasowują się w cała stylizację. Na głowie wspomniany kaszkiet, natomiast  w ręce duża, pojemna torba. Na torbę również warto zwrócić uwagę, ponieważ przykuwa wzrok "wężowymi" wstawkami.



| torebka / bag : BONPRIX |
| koszula / shirt : PRIMARK |
| kaszkiet / hat : NN  |
| spodnie / jeans : BERSHKA |
| buty / heels : H&M |




8 komentarzy:

  1. Kochamy paski :)
    Zapraszamy do naszego second handu -> canoo.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetna stylizacja, wszystko fajnie dopasowane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie wyglądasz w tej stylizacji, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja i mi osobiście się ona mega podoba. Ja również jestem wielką zwolenniczką kaszkietów jak i oczywiście innych nakryć głowy. Świetny artykuł o zaletach kaszkietów czytałam na stronie https://hatfactory.pl/pl/blog/ponadczasowa-elegancja-czyli-komu-pasuje-kaszkiet-n3 i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest je nosić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger