Zimowa stylizacja | sesja w lesie

Sesja już prawie za mną, dlatego powoli będę wracać do regularnych wpisów na blogu. Dzisiejszy wpis to jedna z moich ulubionych zimowych sesji. Zdjęcia zrobione w lesie mają w sobie fajny klimat, w dodatku udało mi się złapać trochę śniegu.
Mimo że u mnie w tym roku żadnych siarczystych mrozów nie było to i tak chętnie ubieram krótki, ciepły KOŻUSZEK. Jest to jedyna moja kurtka zimowa, prócz tej na narty ponieważ na co dzień wybieram najczęściej płaszcz, których w mojej szafie nie brakuje. Na szczęście kożuszek jest na tyle ciepły że pod spód mogę ubrać  nie tylko ciepłe, zimowe swetry ale i cieńsze bluzki. Tym razem wybrałam bordową bluzkę z wyciętym dekoltem i swego rodzaju chokerem. Jej wyrazisty kolor stanowi mocny akcent kolorystyczny w całej stylizacji. Na nogach naciągnęłam szare botki i nowe MUM JEANS, które jak się okazało kupiła również moja przyjaciółka. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie gdy do niej przychodzę a ona siedzi w moich spodniach ;) Obowiązkowe są również mega ciepłe dodatki - czapka, gruby szal i rękawiczki na jeden palec.

 | kożuszek / coat : ZAFUL.COM |
| jeansy / jeans : RESERVED |
| buty / shoes : VICES |
| torebka / bag : GAMISS |
| bluzka / top : ZAFUL |
| szalik / scarf : H&M |
| czapka / hat : ZAFUL.COM |
| zegarek / watch : CLUSE |

Zdjęć dziś dość dużo ponieważ bardzo podobają się efekty tej sesji. Mam nadzieję że dzisiejszy wpis spodoba się Wam tak samo jak mnie ;) Pozdrawiam :)











4 komentarze:

  1. Fajna stylizacja! :) a jak Ci pięknie w kręconych włoskach!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobała mi się ta kurteczka ale została wyprzedana i już wiem kto ją kupił :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny szal!
    Jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, zdjęcia wyszły na prawdę bardzo fajnie :) Podoba mi się też kolor tej bluzki, chętnie bym taką nabyła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger