DZIEŃ KOBIET - 8 POMYSŁÓW NA PREZENT NA 8 MARCA


8 marca zbliża się wielkimi krokami. Głównie dla Panów przygotowałam wpis z propozycjami upominków dla swoich kobiet - czy to dla drugiej połówki, mamy czy chociażby siostry. Nie mniej jednak z takiego zestawienia śmiało mogą również skorzystać kobiety, zawsze można zrobić miłą niespodziankę swojej przyjaciółce czy mamie. Tak czy siak zostawiam Was z moim dość subiektywnym zestawieniem 8 POMYSŁÓW NA PREZENT z okazji Dnia Kobiet.

1. W dobie cyfryzacji, książki mamy dostępne na wyciągnięcie ręki, a właściwie na kliknięcie myszką. Osobiście wolę papierową, tradycyjną formę. Książka to idealny pomysł na prezent, na rynku co rusz wypływa mnóstwo nowych tytułów. Pod koniec tamtego roku za sprawą moich prywatnych Mikołajów moja biblioteczka powiększyła się o nowe tytuły. W ciągu mijających 2 miesięcy nowego roku zdążyłam już przeczytać 3 książki co moim zdaniem jest całkiem zadowalającym wynikiem. Poniżej tytuły które chętnie widziałabym w swojej biblioteczce.

2.  Można sprawić ukochanej świeżo ścięte róże w postaci pięknie pachnącej świeczki zapachowej o nazwie FRESH CUT ROSES. W tej materii można polegać w całości na świecach Yankee Candle. Jeśli twoja kobieta ma sporo świec a nie orientujesz się jaka by się jej spodobała można wybrać ozdobną nakładę Jarcon Illumalid na duży lub średni słój.


3. Kwiaty mogą się wydać zbyt banalnym i prostym pomysłem. Jednak można postawić na kwiaty nie tyle w bukiecie co w....doniczce. Piękna orchidea będzie cieszyć oko i serce o wiele dłużej niż tradycyjny bukiet kwiatów.

4. Pozostając w temacie kwiatów i nadchodzącej wiosny proponuję wybrać kwiecistą opaskę na włosy, która będzie idealnym dodatkiem do stylizacji każdej fashionistki. Jeśli nie opaskę to może gumki z pojedynczym kwiatem

5. Nie tylko diamenty są najlepszymi przyjaciółmi kobiety. Każda biżuteria jest mile widziana, zwłaszcza w tak wyjątkowym dniu dla każdej z nas. W ostatnim czasie w moje oko wpadł ciekawy naszyjnik łączący motyw origami i ptaków - idealne na zbliżająca się wiosnę. Tutaj śliczny flaming, znajdziemy też wersję srebrną.
6. Równie sprawdzonym pomysłem są perfumy. Lekkie, słodkie, owocowe czy kwiatowe. Warto zorientować się jakie nuty zapachowe wybiera najczęściej osoba, która chcemy uszczęśliwić nowym zapachem. Na mojej wishliście znajdują się perfumy Marc Jacobs Daisy So Fresh Blush.


7. Która z nas nie chciałaby poczuć się księżniczką chociaż przez chwilę ? Dzięki filiżance z napisem " KSIĘŻNICZKA" każda kawa będzie smakować lepiej a na ustach pojawi się mały uśmiech ;)
 8. Na sam koniec zostawiłam najważniejszy prezent, który powinna dostać każda kobieta! Czas spędzony wspólnie z ukochanym, wieczór z winem, oglądanie ulubionego filmu czy czytanie książki. Sposobów na relaks jest mnóstwo, a jest on w dzisiejszych czasach towarem deficytowym. Warto więc tak zorganizować ten dzień by Twoja kobieta miała chociaż godzinkę dla siebie ( i ciebie przy okazji ;) ) 

6 komentarzy:

  1. https://www.krakowiankasklep.pl/wiosenna-promocja-cid-85.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wybieram ostatni prezent :D Dla mnie numer jeden w rankingu :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsbluebrry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wybrała flaminga bo jest to jedno z moich ulubionych zwierzątek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły ! :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysły są przednie :)
    Ja w tym roku otrzymałam bieliznę. Niby nic szczególnego w samym pomyśle, ale się w niej zakochałam. Naprawdę nie miałam jeszcze tak porządnego biustonosza. Zamierzam się właśnie do kupna kolejnego. Jeśli wasi mężczyźni nie mają pomysłu na prezent to podeślijcie im link.
    Swoją drogą uwielbiam długo palące się świeczki, może kolejnym razem podrzucę pomysł lubemu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pachnąca świeca czy perfumy to zawsze idealny pomysł na prezent. Lecz takie gadżety są już mało oryginalne :) W ubiegłym roku mąż zamówił dla mnie przesłodki tort z okazji dnia kobiet - byłam zaskoczona właśnie takim nietuzinkowym podarunkiem. Któraś z Was już dostała słodki prezent od ukochanego mężczyzny?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger