kombinezon w klimacie etno

W zeszłym tygodniu miałam okazję wziąć udział w sesji zdjęciowej z udziałem PAULINY.  Zdjęcia zostały wykonane na wrocławskich ulicach, ponieważ właśnie tam spędziliśmy ostatni weekend.
Z racji tego że weekend krótki a mieliśmy sporo rzeczy do zobaczenia i zrobienia zdecydowałam się na najwygodniejszą opcję czyli KOMBINEZON. Utrzymany w stylu BOHO, zwiewny kombinezon sprawdził się idealnie podczas tak gorącego dnia w mieście. Jego niecodzienny krój szerokich spodni sprawia że stylizacji pomimo braku szczególnych dodatków jest ciekawa i niekonwencjonalna. Szerokie nogawki spodni - COULOTTES - można spotkać coraz częściej na ulicach. Myślę że jest to ciekawy trend, jednak dość trudny do noszenia. Najchętniej widziałabym je w połączeniu ze szpilkami by nie skracać długości nóg jednak dobrałam płaskie espadryle by było wygodnie. Dodatkowym plusem według mnie jest falbanka, a raczej już falbana u góry, która dodatkowo nadaje całości lekkości.



  | kombinezon / jumpsuit : River Island |
| naszyjnik / necklace : E-PREZENTY.PL |
| buty / shoes : NN |
| bransoletki / bracelets : AMBER-HURT |
| kolczyki / earings : LOLITA ACCESSORIES |


 Jestem bardzo zadowolona z efektów sesji, dlatego mogę Was zachęcić do śledzenia Pauliny na stronie  na FACEBOOKU -  133dni 
Jak podoba się Wam moja stylizacja? Macie w swojej szafie tak szerokie nogawki spodni czy kombinezonu ? 









9 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Kombinezon jak najbardziej na TAK :)


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kombinezon :) świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest genialny! Nie miałam do tej pory kombinezonu, ale ten chętnie bym widziała w swojej szafie.

    Pozdrawiam :)
    retromoderna.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedynie co to zrezygnowałabym z białych ramiączek z biustonosza .

    Ps super, że założyłaś do kombinezonu espadryle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny jest ten kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kombinezon, też mam jeden z kulotami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz, podoba mi się stylizacja :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kombinezony w każdej postaci :) Piękne masz te zdjęcia i super w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger