Rozpoczynam kurację z LashVolution !

 Która z nas nie marzy o pięknym, uwodzicielskim spojrzeniu ? Nieodłącznym elementem seksownego spojrzenia są długie do nieba, podkręcone rzęsy. Na co dzień jesteśmy zasypywane reklamami różnego rodzaju tuszów, które wydłużają, podkręcają, pogrubiają i nie wiadomo co jeszcze robią z naszymi rzęsami.
W rzeczywistości ich efekt często jest nieadekwatny do ceny lub obietnic reklamowych a co za tym idzie naszych oczekiwań. Jeśli tak jak ja jesteś już zmęczona szukaniem idealnego tuszu, który spełni twoje wymagania to czas najwyższy wypróbować coś całkiem innego ! Przez najbliższy czas mam okazję testować serum przyśpieszające wzrost rzęs marki LashVolution. Ze względu na sporo pozytywnych opinii moje wymagania są bardzo duże i mam nadzieję że tym razem się nie zawiodę. Produkt ten to specjalny preparat, który nakłada się na powiekę tuż przy nasadzie górnych rzęs, niestety nie można go aplikować na rzęsy na dolnej powiece. Należy stosować go codziennie by zmaksymalizować efekt. Pierwsze użycie miało miejsce 13 maja. Cieszę się że aplikacja preparatu jest prosta i szybka, przez co nie wydłuża czasu mojej codziennej pielęgnacji. W zestawie dostajemy specjalną "miarkę" do pomiaru długości naszych rzęs. Aktualnie moje rzęsy mają 5 mm długości. Zobaczymy czy za 4 tygodnie pojawią się widoczne efekty, o których zapewnia producent. Wyczekujcie zatem kolejnego wpisu!
 Znacie tą markę? Używaliście te serum ? Podzielcie się swoim zdaniem na ten temat :)




11 komentarzy:

  1. Ciekawa rzecz, ja uzywam olejku rycynowego i tez daje efekt ale po dłuzszym czasie, więc czekam na relacje z kuracji! :)



    http://allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kuracja ! *0* Mamy nadzieje że się sprawdzi i poskutkuję :) Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już niebawem i ja zaczyna testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, jednakże ja jak dotąd używałam jedynie olejku rycynowego i z tego co pamiętam nie przyniósł za dobrych efektów. Z tym, że sama nie pamiętam ile czasu go używałam i czy było to regularne;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam chyba z trzy rodzaje takich produktów i chyba brak mojej systematyczności powoduje żę nie dają efektów ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam dużo o tej odżywce, same pozytywy. Ja na szczęście nie potrzebuję takiego specyfiku, chociaż przyznam się, że miałam odżywkę do rzęs jedną i nie mile wspominam. Jak moje rzęsy zawsze były grube, gęste, długie i podkręcone, po produkcie, który używałam zrobiła mi się dziura między rzęsami(po prostu kupka rzęs wypadła mi), na szczęście udało mi się to potem jakoś uratować i teraz ta część jest znowu w porządku. :)
    http://agnieszkawygladala.blogspot.com/2016/05/moj-przyjaciel-pies.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej odżywce jednak sama jej nie wypróbowałam, a może właśnie powinnam :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na efekty ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny produkt, ciekawa jestem jakie będą efekty :)

    http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny produkt, ciekawa jestem jakie będą efekty :)

    http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger