green bomber jacket

Golfy mimo mojej wcześniejszej niechęci na dobre zadomowiły się w mojej szafie. Szczególnie przypodobał mi się ten czarno-biały, który mam dziś na zdjęciach. Ma bardzo prosty, klasyczny krój, na dodatek jest wykonany z niesamowicie miękkiego materiału.
Zestawiłam go z ciemnozieloną bomberką, która została okrzyknięta najmodniejszym modelem kurtek na wiosnę. Zdecydowałam połączyć te dwa elementy z czarnymi jeansami i dość masywnymi botkami na grubym obcasie. Całość jest dość prosta i utrzymana w ciemnych, mocnych kolorach. Z racji wybrania golfu zrezygnowałam całkowicie z biżuterii.
Zdjęcia do dzisiejszego wpisu powstały równolegle z mini sesją Klaudii z bloga : MŁODAMAMAKACPRA na którego to serdecznie zapraszam wszystkie mamy i nie tylko ;)

_________________________________________________________________________________

 | kurtka / jacket : ROMWE |
| golf / blouse : ROMWE |
| spodnie / jeans : NN/SH |
| buty / shoes : ASOS |

_________________________________________________________________________________




7 komentarzy:

  1. Super stylizacja :) Obie jesteście prześliczne ! ^^ ZAPRASZAMY DO NAS (NOWY POST) http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała przyjaciółka <3 Piękne te zdjęcia wyszły :D I tak kurteczka, przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super masz tą bomberkę- hitowy model tego sezonu ! :D
    też marzy mi się taka, ale pudrowa <3

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ci to wyszło, nie jest przekombinowane :).

    buźka
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, bomber jacket przykuła moją uwagę:)

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger