Wiosna z Shein.com


Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami. Już wkrótce pozbędziemy się grubych płaszczy, swetró i szalików. Mam przynajmniej taką nadzieję. Warto zaopatrzyć się w nowe a przede wszystkim lżejsze i delikatniejsze ubrania. Przeglądając stronę shein.com znalazłam kilka modeli, w które chętnie wskoczę gdy nadejdą cieplejsze dni. 

Na pierwszym miejscu znalazły się topowe w ostatnich czasach delikatne, koronkowe biustonosze. Może nie jest to główny element garderoby jednak warto mieć choć jeden taki w swojej szufladzie.
KLIK 1     KLIK 2     KLIK 3     KLIK 4

Wiosną warto mieć w szafie choć jedną pastelową koszulę. Ja już mam brzoskwiniową jednak bardzo podobają mi się pudrowo różowe czy fioletowe i kremowe.  Myślę że dobrze wyglądałyby z wyżej wymienioną koronkową bielizną.
 KLIK 1     KLIK 2     KLIK 3     KLIK 4
Zastanawiam się również nad militarną, prostą kurtką tzw. bomberką. Widziałam już w naszych sieciówkach całkiem spory wybór. Sportowa kurtka zawsze się przyda w naszej szafie.
KLIK 1     KLIK 2     KLIK 3     KLIK 4

Spodobało się Wam coś ? Dajcie znać co myślicie o moich propozycjach na nadchodzącą wiosnę ? Ceny podane są w linach pod zdjęciami :)





8 komentarzy:

  1. Pastelowe koszule są prześliczne :) Poklikałam we wszystkie linki

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszule mnie zauroczyły i cena nie za wysoka :)
    Oczywiście poklikane

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula w kwiaty jest śliczna, a z bielizną to różnie bywa, na YT widziałam, że wiele tych braletów, staniczków odbiega w rzeczywistości od zdjęć katalogowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te staniczki są cudowne :(. Niestety ja mam malutkie piersi i w takich wyglądam koszmarnie, a w niektórych nawet jakbym ich wgl nie miała :/.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwa takie staniczki :)
    Kliknęłam i mam w obs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie rzeczy piękne! Poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger