kremowy golf | autumn vibes

Jesień w dalszym ciągu nas rozpieszcza. Piękne słońce towarzyszy nam przez większość dni, dlatego też staram się z niej korzystać ile można. Spacery po lesie potrafią niesamowicie rozluźnić i odprężyć po cięższym dniu. Szkoda tylko że mam tak mało czas na takie właśnie przyjemności.

Już wcześniej wspominałam że nie przepadam za jakże modnymi w tym sezonie golfami. Postanowiłam się przełamać i zestawić prosty kremowy golf, którego używałam tylko z okazji wypadów w góry z brązową ramoneską i jeansami. Żeby nie było że sam golf jest zły i niewygodny dorzuciłam szal w jesiennym klimacie liści i brązów. Duża kremowa torba to coś co się bardziej przyda na większe zakupy czy na uczelnie.
| kurtka / jacket : romwe.com |
| spodnie / jeans : nn/sh |
| buty / shoes : nn/allegro |
| golf / jumper : nn/sh |
| szal / scarf : medicine |



12 komentarzy:

  1. a ja bardzo golfy lubię :)
    ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory! podoba mi się kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Golf jest piękny!
    Ale ta moc rudych akcentów dobrana do niego również mi się podoba!

    Biel to piękne tło do rudości (i wszystkie kremowe bieli odcienie też!)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za golfami również nie przepadam, ale za to uwielbiam długie i cieple sweterki.

    Stylizacja świetnie dobrana, wszystko pięknie komponuje się w jedna całość... śliczna Ty: *

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jesienny zestaw, do twarzy Ci w tej kolorystyce!

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz ! te połączenie brązu jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw, idealny na jesienne dni :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie pasujące do Ciebie kolory ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie...http://pauluuuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger