zamszowa kurtka | suede jacket

Przeważnie na sezon jesień/zima wybierałam czarne lub szarobure kurtki i płaszcze. Do tej pory w mojej szafie dominują szarości ale w tym roku pojawiło się małe urozmaicenie w postaci brązowo-pomarańczowej RAMONESKI. Dodatkowo wykonana z zamszu, potrafi ciekawie wyglądać  nawet w prostej stylizacji.

To właśnie te proste zestawy najczęściej wybieram jesienią. Najważniejsze by było i CIEPŁO I WYGODNIE. W krótkich botkach, jeansach i ramonesce jest to o wiele bardziej możliwe niż np. w płaszczu i kozakach. To właśnie wspomniana wyżej ZAMSZOWA ramoneska i bordowe jeansy stanowią główne punkty całej stylizacji. W porównaniu z nimi szara BLUZKA z azteckimi wzorami wydaje się bardzo stonowana. ZEGAREK jest prezentem od mojego chłopaka, który idealnie wpisuje się w jesienne klimaty.


  | kurtka / jacket : ROMWE |
| koszulka / shirt : ROMWE |
| spodnie / pants : nn/sh |
| botki / cut out shoes : allegro |
| zegarek / watch : JOY store |










9 komentarzy:

  1. Fajna ramoneska, ale ja nie lubie zamszu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ramoneski, aż załuję, że mam tylko jedną:( Zamszowa wygląda świetnie, ale na deszcz się niestety nie nadaję, a ja tutaj w POrtugalii będę miala ciągle deszcz teraz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kurteczka i fajnie dobrane kolory :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ramoneska świetna, ale ja bym w niej chyba zamarzła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta kurtka!
    Ma idealny kolor na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny look. Kurtka jest świetna.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz, też mam tą bluzeczkę
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger