szary płaszcz | grey coat


U mnie jeszcze jesień. Zimna i wietrzna ale przynajmniej śniegu nie widać jak w co poniektórych rejonach Polski. Korzystając z jej uroków ( jedynymi są słońce i piękne lasy ) zrobiliśmy kilka zdjęć mojej ostatniej stylizacji. Przez ten wiatr było ciężko ale co nieco udało się zrobić.

Jeśli jesień to obowiązkowo swetry ! Grube czy cienkie, proste czy z ozdobnymi splotami - ważne by były ciepłe. Kremowy prosty sweter pasuje niemal do wszystkiego. Dziś zestawiłam go z jeansami o podwyższonym stanie i szarym płaszczem. Powiedziałabym że to bardziej marynarka niż płaszcz. Zapinany jest na jeden guzik, co jest moim zdaniem mało praktyczne bo zimno nie odpuszcza.
Całość jest dość "uboga" w kolory jednak bordowa filcowa kopertówka ją nieco ożywia.


 | jeans : KLIK |
| płaszcz / coat : KLIK |
| sweter / jumper : Amstyl |
| naszyjnik / necklace : Lolita Accessories |
| pierścionki / rings : H&M & KLIK |
| okulary / sunglasses : nn |
| torebka / bag : handmade |
| buty / shoes : nn |

 Nieskromnie dodam że zrobiłam ją sama :) Jak się Wam podoba ?




10 komentarzy:

  1. Fajna ta torebka, obyś więcej takich cudenek stworzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie <3. Torebka jest bardzo ciekawa. Aż podziwiam Cię, że zrobiłaś ją sama. Ja nie mam zdolności, a co najważniejsze niestety czasu :(.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny masz ten płaszczyk Gwiazdeczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze mam wrażenie, że swetry mnie powiększają... Muszę się w końcu przełamac.
    Super torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :)
    Jestem bloggerką kosmetyczną, i za pośrednictwem pewnej firmy zostałam "zatrudniona" do tego, żeby rozsyłać informację o konkursie stworzonym właśnie dla bloggerek :)
    Ja już wygrałam w tym konkursie, czekam na swoją paczkę, która ma przyjść jutro. Może i Tobie się uda :)
    Konkurs tutaj:
    http://hotawards.pl/wygraj-kosmetyki/njqv8v3
    Świetnego masz bloga, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszcz jest prześliczny:) cała stylizacja bardzo w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super naszyjnik !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się tego typu płaszcze, ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny płaszczyk ;)
    Też takiego szukam ;)

    stylldusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger