romantic look

Jakiś czas temu w blogosferze aż roiło się od czerwonych kraciastych koszul typu boyfriend. Muszę przyznać że lubię koszule jednak nie natrafiłam na kraciastą koszulę w której bym się dobrze czuła, no może prócz mojej zielonej. Ale jednak znalazłam swój koszulowy ideał.
Na spacer wybrałam zwykłe rurki za 3 zł i prosty podkoszulek jednak dzięki koszuli w drobny kwiecisty wzorek cała stylizacja nabrała romantycznego klimatu. Drobne różowe i białe bransoletki dopełniają całość jednak zielone kolczyki i naszyjnik nadaje kontrastu wyróżniając się swym kolorem.







// jeansy: nn/sh // koszula: George/sh // koszulka: nn / bransoletki: DIY // kolczyki: MegiBlue // naszyjnik: wgroszki.pl //



ROMWE Colorful Print Sleeveless Dress
$14.99, start on 1am 5th June GMT, 24 hours only, limited in 300 pieces.
Free shipping worldwide, ships in 24 hours after order.
It will recover to $30.99 on 6th June.
So if you want to be the iridescent girl, don’t miss out!




7 komentarzy:

  1. urocza koszula i bardzo fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna koszula;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-na-lato.html będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula, bardzo pasuje Ci taki styl :)

    http://cerimonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja biżuteria :) A sukienka na zdjęciu przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna zwiewna i lekka koszula ♥ ♥ ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo wyglądasz :) Bardzo ładna koszula :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger