Black hat

Dłuższy czas szukałam takiego kapelusza. Spotykałam je głównie na stronach zagranicznych sklepów.  Jednak swój znalazłam na wgroszki.pl. Klasyczny, czarny z dużym rondem.
W zamyśle moja stylizacja miała mieć pazur i rockowy charakter. Może nie do końca to wyszło ale efekt końcowy mi osobiście się podoba. Białe spodnie, które dzięki temu że nie są typowymi rurkami pogrubiają mi moje chude nogi.
Kolor bordowy stał się jednym z moich ulubionych i dlatego tez dominuje w tym zestawie w postaci eleganckiej bluzki z ozdobnym kołnierzykiem i  zwykłych creepersów.
Pogoda w dalszym ciągu nie sprzyjająca, no może prócz słońca wymaga ubrania czegoś na wierzch. Wybrałam skórzaną dość krótką ramoneskę.








// spodnie : nn // bluzka : Oddji // kurtka : romwe.com // creepersy : nn // kapelusz : wgroszki.pl

A Wam jak się podoba całość ?

11 komentarzy:

  1. Świetny kapelusz, cała stylizacja bardzo udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysl z tym kapeluszem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaką Ty masz uroczą buzię:) fajny kapelusik, chociaż jakbym ja miała jakiś ubrać, to raczej plażowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz
    pasuje Ci kapelusz

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  5. O wiedzę, że buty pożyczone od siostry xD ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapelusz jest świetny. Też szukam podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz koniecznie odwiedzic wgroszki.pl Jak nie znajdziesz takiego jaki cie zainteresuje to mozesz napisac bezposrednio do obslugi a oni na pewno cos doradza ;)

      Usuń
  7. Piękne połączenie barw i plus za kapelusz :) Wyglądasz świetnie !

    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great look! Love the red!

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger