Aromatherapy

Jakiś czas temu odkryłam Laboratoria Zapachu, śledząc ich fanpage na FB wziełam udział w rozdaniu, w którym wygrałam wybrany produkt z pachnącej oferty. Dostałam paczuszkę już kilka dni po ogłoszeniu wyników. Biały kominek od razu mi się spodobał ponieważ jego prostota równa jest elegancji. Zużyłam w nim już kilka "niemarkowych"  wosków, ponieważ jakoś nie mogłam się zdecydować o kupnie  Yankee czy Kringle Candle. Reszta jakoś szczególnie nie zwróciły mojej uwagi, jednak podczas ostatniego spotkania Vintedzianek otrzymałam drobne woski od firmy hurtowniasiec.pl . Na wstępie użyłam zapach magnolii, który był na tyle mocny że unosił się w całym domu. Od razu mi się spodobały więc mogę je spokojnie każdemu polecić. Woski są na tyle tanie (1,50/szt ) że można je brać w ciemno ;)





A wy jakich wosków używacie? :)

5 komentarzy:

  1. Ja nie używam wosków :/

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że są rewelacyjne ale nie miałam okazji wypróbować :) Świetnie tutaj u Ciebie! :)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie i polubienia AYVINN na fb -> ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tych woskach :) Nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko YC.
    nie spotkalam innych woskow o tak bogatej, dlugo pachnacej gamie zapachowej.
    jak sprobujesz yankee to zadne inne ci ich nie zastapia ;)×

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie do konca - YC sa swietne ale nasze im wcale nie ustepuja pola a niektóre zapachy sa nawet lepsze

      Usuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger