Little Black Dress

Nie myślałam że aż tak długo zajmą mi poszukiwania idealnej sukienki na studniówkę. Marzy mi się jakiś niebanalny kolor jednak z każdej strony słyszę że wypadałoby ubrać się w ciemne kolory : granat,bordo i czerń. Nadal nie jestem przekonana jednak coraz przychylniej  zerkam ( ale tylko zerkam :P ) na wiecznie modne "małe czarne". Zdałam sobie sprawę że nawet ja mimo niechęci do czerni posiadałam w swojej szafie małą czarną ( okazała się za mała więc sprzedaje ją na vinted.pl-baner po prawej ). Dla pewności sprawdziłam szafę mamy,sióstr i bratowej i tam też są "małe czarne". Muszę przyznać że "mała czarna" to klasyczny hit wśród sukienek. Pasują na każdą okazję i prawie każda kobieta ma lub miała ją w swojej szafie ii nigdy jej nie wyrzuci to na pewno się jeszcze przyda.
Przeglądając "internety" natchnęłam się na klasyczną jednak nieco urozmaiconą sukienkę na Romwe.com.
Jutro na ich stronie zaczyna się promocja na czarne sukienki więc możliwe że jeszcze się namyślę i zamówię. Ceny zaczynające się od 27,99 i zniżki do 35%  brzmią interesująco.Warto zaglądnąć i wybrać swój ideał :)








Here is the link, go!

http://www.romwe.com/romwe-mesh-peak-collar-little-black-skater-dress-p-76761.html

The great news is that Romwe will have a great deal of this little black dress, 500 pieces for you, lovely girls, with the most affordable price: $27.99, up to 35%off.
But only 24 hours.  Starts on 4pm 15th January GMT!

8 komentarzy:

  1. Ekstra jest! <3

    pozdrawiam Nika :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajna ;) Ja na studniówce byłam w zloto-czarnej kreacji Asos, bardzo dobrze się czułam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jest ta sukienka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :)
    Obserwuję http://stay-charming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie poszukuję sukienki, bo studniówka tuż, tuż.. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Jest bardzo ciekawa dzięki tej prześwitującej górze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co prawda moja studniówka była ponad 4lata temu ale co to w takiej wyjątkowej okazji oznacza słowo "wypada" ;) masz wyglądać olśniewająco a nie jak pozostałe 50dziewczyn tradycyjnie;p ja miałam na swojej studniówce piekną , krótką czerwoną sukienkę i nie dość ,że była oryginalna , to wiele nauczycielek nie ukrywało swoich pozytywnych emocji na jej temat;p - nie mówiąc już o kolegach;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger