neon shoes

Wczorajsze spotkanie mojej klasy ( czytaj 7 osób) można zaliczyć do bardzo udanych;) Mimo że są wakacje,słońce i upały to nie mogliśmy się powstrzymać od ciągłego ( prawie ) gadania o szkole i tego typu rzeczach :D Od przyszłorocznej studniówki przez nauczycieli po przyszłe oceny i egzaminy. Ale na szczęście na koniec dowiedzieliśmy się od pewnego miłego pana Sylwestra że i tak jesteśmy zajebiści mimo że ze mnie mała anoreksja,z koleżanki afroamerykanka a kolega to musi mieć ciężko z tyloma babami ;) Mam nadzieje że jeszcze to powtórzymy przed wrześniem.Wróciłam w nocy mimo że spotkanie dobiegło końca przed 22 ;D Ale za to spędziłam miły czas z prześmiesznym człowiekiem;D


A dzisiaj wyciągnęłam w końcu mamę na zakupy i wróciłam do domu z nowymi butami;) Podobno neony są teraz  modne ale jakoś nie mogłam się do nich przełamać więc buty z odrobiną takiego koloru są w sam raz;)A spódniczkę przerobiłam sama i jestem z niej wręcz dumna bo bardzo mi się podoba mimo że wcześniej wyglądała całkiem inaczej bo była o 5 rozmiarów większa ;D


 


13 komentarzy:

  1. Nooo butki bardzo ładne :) Choć ja do japonek mam uraz i szukałam na lato sandałów :D Też zakupiłam takie z marki Graceland :)
    Dodatkowo zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Japonki są świetne ;)

    http://wtg17.blogspot.com/
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne bo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku zazdroszczę ci sylwetki! śliczne buty i spódniczka :)


    obserwujemy? thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne buciki,kocham Graceland ,mają buty dobrej jakości :D A co do spódniczki ,śliczna.

    obserwuje i liczę na to samo .
    worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne japonki ;]]
    Super blog :)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne buciki ;)
    werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne te butki. Taki mały akcencik właśnie jest bardzo fajny. Ja nie wiem czy neony są jeszcze modne. Wiem, że zaczęły się w zeszłym roku i w ogóle nie mogłam się do nich przekonać. Teraz nadrabiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie Ci wyszła ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że spotkanie się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna spódniczka:) ale jesteś szczuplutka:)
    dziękuje i również obserwuje:)
    buziaki;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger