Vlora

Hej ;) Dziś mam kilka zdjęć prosto z Albanii- moje rodzeństwo właśnie wróciło z wakacji ;) Jedyne czym mnie zawiedli to to że nic mi nie przywieźli:( Ale jakoś mi to wynagrodzą haha :D Nie mogłam się napatrzeć na zdjęcia,które przywieźli ze sobą. Aż im zazdroszcze :P Jeśli chcecie obejrzeć więcej zdjęć to zapraszam na powstającego bloga mojej siostry ALEKSANDRA ;)


Na koniec moja wygrana w konkursie na FB:) A teraz zabieram się za moją spódniczką-jutro zobaczymy czy będzie jakoś wyglądać ;)



8 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia.
    Gratuluję wygranej.

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, piękne zdjęcia <3
    I gratuluję wygranej również :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam tą miseczkę z wygranej na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, jaki słodki makaron xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jakie fajne cudeńka na pierwszym zdjęciu ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeżowce :D kiedyś wbił mi się do stopy- katastrofa :P

    OdpowiedzUsuń
  7. literki są świetne! :D umilają jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger