Spotkanie Vintedzianek

Nie pokazałam jeszcze jakie upominki otrzymałyśmy podczas wspominanego Spotkania Vintedzianek . Było tego naprawdę sporo,nie wiem jakbym sobie poradziła bez auta;)

Firma Dieta Light przekazała nam swoje koktajle i batoniki ( oczywiście nie dotrwał do zdjęcia:P )

Firma byDziubeka ofiarowała nam bransoletki w neonowych kolorach.Wg mnie są idealne na wakacje i do tej pory nosze je do prawie każdej stylizacji.


Firma Lagenko przesłała maseczki Last Minute,których jak narazie nie wypróbowałam ale zapowiadają się ciekawie;)


Kolorowe kosmetyki otrzymaliśmy od firmy Virtual.Cienie są bardzo fajne długo się trzymają,pudru nie używałam natomiast pomadka powędrowała do mojej mamy.



Efektima   podarowała nam zestaw maseczek do twarzy,rąk i stóp. Wypróbowałam do rąk i stóp i przyznam że skóra stała się taka mięciutka ale jak zwykle u mnie nie trwało to zbyt długo;(



Wiśniowa saszetka od Carmexu



Maseczki od Pilomaxu sprawiają że włosy  stają się miękkie i łatwo się układają( przynajmniej w moim przypadku)

Eveline podarowała nam spory zestaw kosmetyków,który w moim przypadku prawie cały został wydany;)
Moim ulubieńcem stałą sie maskara z okrągłą szczoteczka-idealnie rozczesuje i pokrywa rzęsy.

 Wszystkim sponsorom dziękujemy za otrzymane upominki i serdecznie polecamy produkty tych marek.

2 komentarze:

  1. świetne :) bransoletki mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ale fajne prezenty :) Najlepsze te bransoletki :) Szkoda że nie mogło mnie być :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger