Litlle elegance

 Ja i może krzywe nóżki;D Jak dla mnie to w niedziele wyjątkowo wypada elegancko wyglądać;) Oglądnęłam dzisiaj Kac Vegas III. Tyle złych opinii o tym filmie czytałam a tu proszę,jak dla mnie całkiem ciekawy i zabawny;) Jutro muszę popytać o prawko i już niedługo będę mogła szaleć na drogach;D Niektórzy już się niecierpliwią kiedy ich przejadę wiec do dzieła.Zainstalowałam wtyczkę FB po prawej więc zapraszam do likowania;)


PS.Nikt nigdy nie zgadnie ile kosztowała ta sukienka;P

13 komentarzy:

  1. ojeeej jaka chudzinka..

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ty jesteś szczuplutka zazdroszczę obserwujemy:D?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale chudzinka :) śliczna sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka Ty jesteś chudzinka! A sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie! ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukieneczka... A jaka ty chudzinka :) Super!
    Zapraszam do mnie :)
    http://agata-rekomenduje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka i śliczne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. paskudna kiecka.. na blogerke to ty sie dziewczyno nie nadajesz

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger