DIY bracelets

 Długo się za to zabierałam ale nie mam w ogóle cierpliwości( nigdy).Kupiłam "niezbędnik" do biżuterii handmade ponad rok temu ale nie mogłam usiedzieć w miejscu i kombinować z tymi malutkimi elementami.
Ale udało mi się wykonać kilka prostych i jak dla mnie ładnych bransoletek DIY.




Wykonanie takiej bransoletki jest w sumie banalnie proste.... ale do tego konieczna jest cierpliwośći troche kreatywności;P

-linka
-zaciski
-zamknięcie
-"ogniska" czyli te kółeczka
- i oczywiście koraliki

                                    Na linkę nawlekamy ognisko i je zamykamy za pomocą zacisku.


          Ogniska możemy ze sobą łączyć w celu zrobienia regulowanego łańcuszka 

                Na żyłkę nawlekamy koraliki wg własnego "widzimisię"
                              Na drugim końcu żyłki nawlekamy zamknięcie i zamykamy je zaciskiem
 
I voila! Nasza bransoletka jest już gotowa :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger