Pan Da 5 ;)

 Czy nie może być juz normalnie,słonecznie i cieplutko?Od 1 maja nie kąpałam sie w żadnym jeziorze,i nie zapowiada się żeby coś sie zmieniło.Tak czy inaczej  trzeba się ciepło ubierać,a najlepszymi butami okazują się kalosze^^ Chyba muszę się nad  jakimiś ciekawymi zastanowić.8 czerwca wybieram sie na 1 Spotkanie Vintedzianek we Wrocławiu;) Mam nadzieje że wszscy dotrą i będzie niezła zabawa;)
Bordową bluzę z pandą kupiłam za niecałe 3zł ale i tak jest świetna;)



                             Bordową bluzę z pandą kupiłam za niecałe 3zł ale i tak jest świetna;)

Czas wykorzystać wolny dzień....na nadrobienie zaległości w szkole:(  Od września zaczynam się uczyć regularnie (chyba;P )

6 komentarzy:

  1. za 3 zł to super cena ! :) sama bym sobie taką kupiła :) na spotkanie Vintedzianek sama chciałam się skusić ale niestety plany mam inne w tym czasie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak patrzę na to co się dzieje za oknem, na pierwszym miejscu mojej WISH LISTY znajdują się kalosze. I pomyśleć, że mamy już prawie czerwiec...

    Do zobaczenia za tydzień!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym się wybrała na to spotkanie, ale mam za daleko :(

    http://fashionablewhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez chce słońcee!!
    I lody lody bikini, pozne noce!
    Fajna bluza!
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę bluzy za 3 zł jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama bym taką przygarnęła za 3 zylki ! :):*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger